środa, 16 kwietnia 2014

Gry

InFamous: Second Son


Witam w naładowanym pozytywną energią poście :D Piszę o jednej z najlepszych gier w ostatnim czasie :D

Szkoda, że InFamous jest na platformę PS4, bo chętnie oczekiwałabym na PC, bo po prostu ta gra jest zarąbista. Jak pod względem fabuły, tak i rozgrywki oraz głównego bohatera, który, szczerze mówiąc, został przez Troy'a Baker'a znakomicie zagrany. Delsin Rowe ma swój oryginalny łobuziarski charakter, a jednocześnie patriotyczny, bo martwi się o swoje plemię i szuka leku na jego chorobę (tak to można ująć). Razem z nim pracuje jego brat, którego imienia nie pamiętam, bo skleroza to siostra moja rodzona :) Spotykamy też 4 inne postacie, które w historii odkrywają kluczowe role, a jedna z nich jest ostatnim i głównym bossem.
Jeśli chodzi o fabułę jest ona dość krótka, oczekiwałam czegoś dłuższego, ale za to jakość tejże historyjki zakrywa jej długość. Muszę powiedzieć, że wciągała i z odcinka na odcinek byłam coraz bardziej ciekawa co jest dalej :D
W sprawie rozgrywki to jest tak, że dopracowana to ona jest idealnie. Moce wyglądają niesamowicie. A każda umiejętność jest rozbita na różne mniejsze skille, które są bardzo ciekawe, ponieważ są zależne od naszej karmy. Dla nowych: karma jest to nasz poziom (człowieczeństwa), może być dobra oraz zła, oczywiście w zależności od naszych czynów. Kiedy zabijemy cywila lub kogoś pobijemy rośnie nam ta zła, a gdy uleczymy pewną osobę albo zniszczymy gang dilerów narkotyków to wzrasta nam dobra karma :D Od tego zależą nasze umiejętności. Skupiając się na tym, by być dobrym człowiekiem obezwładniamy wszystkich, używamy umiejętności, aby osłabić przeciwników, lecz gdy jesteśmy bandytą i zabijaką to po prostu zabijamy ludzi, tak, ja taka mądra. Podoba mi się także interakcja ze światem, używamy różnych rzeczy np. szybów wentylacyjnych, aby wybić się w powietrze. Możemy też wykonywać pomniejsze zadania, aby uwolnić dzielnicę od złej policji DOZ. Tak, oni się tak nazywają ;)
Nie wiem co mam jeszcze napisać, czuję, że wypełniłam swoją misję. Serdecznie polecam obejrzeć InFamous u dobrego zagrajmera, albo, jeśli jesteś posiadaczem PS4, zakupić jak najszybciej. Takiej gry nie można ominąć. Także zapraszam do zapoznania się z tą grą :D Bo jak niee tooo... ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz