czwartek, 10 kwietnia 2014

Muzyka

Sorry Boys


Czy wy też tak macie, że czasami chcecie po prostu odświeżyć zespół? W sensie znowu zacząć go słuchać? Ja tak właśnie mam z Sorry Boys. Po ich pierwszej płycie nie wypuszczali nic... Więc po prostu mi się znudzili, a niedawno wydali nowy album i znowu chce mi się ich słuchać :D
A więc, jest to zespół z Polski. Ma bardzo utalentowaną wokalistkę z naprawdę zarąbistym głosem, z którym może zrobić wszystko, powyginać, zniżyć itd. Po prostu ją kocham. Do tego gatunek, który grają jest jednym z moich ulubionych. Miło słucha się ich w czasie serfowania po internecie czy odrabiania lekcji. Ich nowej płyty postanowiłam posłuchać jak usłyszałam jedną piosenkę w radiu. Poczułam klimacik ich muzyki. Serdecznie polecam ich piosenki, a przede wszystkim "No Saviour", "Salty River" oraz "The Sun". Nie zawiedźcie mnie i przesłuchajcie chociaż jedną nutkę <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz