czwartek, 20 lutego 2014

Brak postów

No heeej :D

Chwilowy brak postów w ostatnich dniach muszę usprawiedliwić moim brakiem czasu. Ostatnio większość tego czasu spędzam na nauce na jutrzejszy konkurs, a że mam dużo materiału to nie mogę tego jakoś ogarnąć :P Nie mówiąc też o tym, że mam remont w domu, a to wcale nie pomaga :(
W obecnej chwili uczę się na pamięć ważnych dat. Cały laptop mam oblepiony kartkami samoprzylepnymi, a na nich napisane są kolorowymi długopisami różnorodne lata. Tak, pomaga mi to, ponieważ mam pamięć fotograficzną :3
O czym ten konkurs jest, pytacie. Otóż jest to konkurs o Zamościu (dla niewiadomych, ja tutaj mieszkam xD). Okej, myślicie, to łatwe znać część jej historii, tylko jeszcze nauczyć się tego PO ANGIELSKU to już trochę trudniejsza sprawa. Dla mnie trafiło się 8 zabytków, o których muszę wiedzieć jak najwięcej. Ale co zaraz zapamiętam, to zaraz zapomnę. To nie taka prosta sprawa...
Czy się streszę? No troszkę pewnie sztreszu będę odczuwać, normalka. Ale mam jedną prośbę, życzcie mi szczęścia i żebym pamiętała to wszystko co mam pamiętać i to ogarnęła :3

W głowie mąci mi się od tych wszystkich lat, ale powoli zapamiętuję, czyli jest postęp! :D
Ale jutro wreszcie piątek i chwilowy relaksik. Ja zapewne planuję grać w LoL'a, a jakie są wasze plany? :3
Serdecznie pozdrawiam i życzę szybkiego piątku.

Papa <3

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy, dziękuję <3 Na Ciebie zawsze można liczyć, nie ma co :3

      Usuń