sobota, 4 stycznia 2014

Gry

The Walking Dead season 2

 

Kolejna część gry produkcji Telltale Games. Kontynuuje ona historię z poprzedniej gry. Trzeba też wiedzieć, że możliwe jest, by wczytać zapisy gry z wcześniejszej historii, ponieważ fabuła sezonu 2 opiera się na wyborach i konsekwencjach z sezonu 1. Jeśli jednak nie posiadamy zapisu, gra automatycznie dobierze nam losowe decyzje.

Clementine po opuszczeniu Lee odnajduje Christę oraz Omida i w ich towarzystwie postanawia przetrwać kolejne dni. W tym sezonie kierujemy Clem, która, trzeba przyznać, jest dość odważnym dzieckiem. Więcej o fabule wam nie mogę powiedzieć, bo jeszcze coś zdradzę.

Grałam w The Walking Dead na swoim kanale i muszę przyznać, że mrozi krew w żyłach. Chodzi tutaj o różne sytuacje, które po prostu zaskakują. Myślę też, że producenci w tej części dużo bardziej skupili się na akcji, bo widzę dużą różnicę. W sezonie 1 rzadko kiedy spotykaliśmy szybkie quick time event'y, a tutaj możemy spotkać je co chwilę. Niestety, moim zdaniem, w niektórych przypadkach były zbędne.
Od samego początku historii fabuła daje nam wielkiego "kopa", a szoku możecie doznać bardzo dużo razy. Nie mówiąc o tym, że w niektórych scenach łzy staną wam w oczach, chociaż nie wiadomo, ja popłakiwałam.

Podsumowując?
Gra zasługuje, oceniając na epizodzie 1, na bardzo dobre opinie. Widać lekką poprawę w komiksowej grafice, wydaje się ona bardziej żywsza. Muzyka i udźwiękowienie utrzymuje klimat, a czasami niepotrzebnie straszy.


Moja ocena: 9/10.

Dlaczego nie 10? Z powodu niektórych, jak już wspomniałam, quick time event'ów oraz nowego menu wyboru, który czasami trochę mnie denerwował. Nie wspomnę o jednej akcji gdzie myszka po prostu mi zniknęła i zginęłam. Ale to tylko moje uwagi.

A jeśli chcecie zobaczyć tą grę obejrzyjcie ją u mnie na kanale!
http://www.youtube.com/watch?v=t2CmsVWEI9Q&list=PLtbE1DV_isSKrWdFLuBS29tM2xz7N4IBt&index=1

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz