poniedziałek, 13 stycznia 2014

Gry

Tomb Raider

Gra przygodowa studia Square Enix. Opowiada o sławnej pani archeolog - Larze Croft, która razem ze swoją drużyną postanawia popłynąć na wyspę Yamatai w celu zdobycia wielkiego skarbu. Niestety ich statek rozbija się w Smoczym Trójkącie, a Lara zostaje porwana przez miejscowych kultystów. Od tej pory wszystko się komplikuje, a pani archeolog musi użyć swoich umiejętności przetrwania, aby odnaleźć resztę swojej grupy. Wszelkie zagadki o wyspie i dziwne zdarzenia jednak utrudniają Larze spełnienie swojego celu, a jej głowny wróg - ojciec Mathias - rośnie w siłę.
Lara Croft w czasie swoich dokonań odnajduje wiele broni oraz uczy się wielu nowych umiejętności. W czasie swojej gry stawiałam na uniki oraz walkę łukiem, lecz później, kiedy było bardziej ciężko pokonać kogoś strzałami, bardzo lubiłam mój mały pistolet, którym uwielbiałam strzelać przyjemne headshoty. Zakończenie bardzo mnie zaskoczyło, a najbardziej użycie dwóch pistoletów w celu zastrzelenia ojca Mathiasa, czyli jak to można ująć, stara, dobra Lara Croft. Ja osobiście w grze się zakochałam i uważam, że studio Square Enix wykonało kawał dobrej roboty.

Moja ocena: 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz