czwartek, 27 marca 2014

Muzyka

Polecana muzyka


Ostatnio odkryłam dość dużo ciekawych kawałków, zapraszam do słuchania!:



Piosenka Shakiry i Rihanny podoba mi się ze względu na egzotyczne klimaty i na umiejętności wokalne dwóch kobietek. Te ich "zaciągnięcia" i zabawa z dźwiękiem zawsze mnie zadziwiały. Dodatkowo można też usłyszeć szczyptę rock'a. Ideał na poprawienie wieczoru :D


Fitz and the Tantrums, zespół, którego do tej pory nie znałam, lecz tą piosenkę usłyszałam w trailerze do Oscarów i od razu mi się spodobał jej zabawny rytm. Jeszcze ta tańcząca Ellen *.* Ekhm, ekhm, nieważne xD Więc, kawałek bardzo mi się podoba, sprawia, że mogę go słuchać w kółko i wyrywa mnie z fotela. Warte posłuchania :D



"Happy" znają chyba wszyscy. Od razu gdy usłyszę pierwsze takty mam ochotę rozerwać cały świat i potańczyć. Jest jedną z rzadkich piosenek, które umieją poprawić mi humor. Pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam tej piosenki... głupia ja \o/


Piosenka podesłana przez mojego brata. Na początku jakoś nie przypadła mi do gustu, ale po paru przesłuchaniach stwierdziłam, że jest to ciekawa muzyka, a Roisin ma nawet ciekawy wokal. Polecam :)


Odkryta po filmie "Kamienie na szaniec". Genialna piosenka, spokojna, ale bardzo głęboka. Uważam, że nawiązanie do filmu jest idealne. Dobra robota dla Dawida! To ja zanurzę się w dźwięki, zaraz wracam...


Kolejna nutka z przekazem, takie jakie miśki lubią najbardziej. Przyznam, stara piosenka, ale stare to zawsze jare. Kasia jest niezwykłą artystką, podziwiam ją. Uwielbiam jej piskliwy wokal. Zakochałam się w tej piosence na zawsze <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz